..... غزل ، عشق است ......

..... غزل ، عشق است ......

شعرهای نارس و حرفهای ناتمام من- علی محمد محمدی-
..... غزل ، عشق است ......

..... غزل ، عشق است ......

شعرهای نارس و حرفهای ناتمام من- علی محمد محمدی-

سلام

 سلام ای تو که هستی چراغ خانه ی من !

 برای زندگی ای بهترین بهانه ی من !  

 

در این هوای مه آلود و سرد پائیزی 

 تو آفتاب خزیده در آشیانه ی من !

 

 تمام دار و ندارم ٬ فدایت آن لحظه 

 که دل دهی به غزلهای عاشقانه ی من 

 

 به لطف عشق تو آمد- غزل غزل - به سراغم 

 و گرنه شعر کجا سر زند به خانه ی من !؟

 

 دمیدن از ته دل از من و صدا از تو 

 بزن انیسه ی زیبا و خوشنوا نی من ! 

 

 تو آفریده شدی تا برای کبک دلم 

 به رنگ دام و قفس باشی ‌‌ آب و دانه ی من ! 

 

 همه به خاطر توست این عذاب و سوز و گداز 

 گواه می طلبی ؟! شعر من نشانه ی من 

 

 نه اینکه می چرخد در دهان زبان من است 

 که آتش است درونم و این زبانه ی من 

 

 فقط برای تو  ای خوب! ای صداقت محض !

 مدام شعله کشد عشق جاودانه ی من 

 

بعداز دوسال نبودن به دلایلی چند٬ دوباره انجمن شعرمان سرگرفت انجمنی که با جضور شاعران خوبی چون علیرضاخانی٬داریوش همتی٬حمدالله لطفی٬محمدمرادی٬آیت نامداری ٬امجدوحجت زمانی و حضور هر از گاه بهروز یاسمی ٬مهرداد محمدی٬کورس احمدی٬ قباد سوماری ٬صادق و نادر حسینی آزاده بی باک و حجت رستمی می تواندحرفی برای گفتن داشته باشد اگرچه همه ی حرف ها برای نگفتنند!! دست محمد مرادی درد نکند که این جلسات را پوشش می دهد با این آدرس: 

 وبلاگ انجمن شعر ایوان هم با ارائه گزارشی از دومین نشست انجمن به روز است کلیک کنید 

 

اردیبهشت ما دیدنیست  

وقتی کنگره شعر « ایوان ٬ اردیبهشت شاعران » برگزار شد خیلی از میهمانان و شاعران مسحور طبیعت زیبای ما در کلیپ افتتاحیه شدند!! 

چند قطعه عکس از این مدعا !(عکاس بیشتر عکس ها  خودم بوده ام  ببخشید اگه ... )

ادامه مطلب ...