..... غزل ، عشق است ......

..... غزل ، عشق است ......

شعرهای نارس و حرفهای ناتمام من- علی محمد محمدی-
..... غزل ، عشق است ......

..... غزل ، عشق است ......

شعرهای نارس و حرفهای ناتمام من- علی محمد محمدی-

مثل گذشته ها...


1)   « غزل مثل گذشته ها...  »

 

چرا مثل گذشته ها برای من نمی میری!؟


وحتی یک سراغ ساده هم از من نمی گیری  

 

          تو که گفتی سوار سرنوشت خویش می باشی  


            چه شد حالا چنین بازیچه ی دستان تقدیری!؟ 

 

                    تو مثل صبح شنبه زندگی از روت می بارید 

  
                       ولی حالا شبیه عصر جمعه زرد و دلگیری 

 

                                من از تو درس عشق و زندگی آموختم، بانو ! 

 
                                 چرا از عشق، ازمن، ازخودت، اززندگی سیری!؟ 

  

                          الاغ لنگ بخت من به سربالایی تشویش 

  
                           و اسب تندروی عمرم اما در سرازیری 

 

               و عشقی که در ایام جوانی منجمد گردید 

  
          به جنبش آمده حالا در این هنگامه‌ی پیری 

 

   به باباطاهرعریان خبرده حال و روزم ر ا 

  
  سیه چشمی کمان ابرو زده بر بال« مُ» تیری 

 

             نشسته تیر مژگونش به پیشانی احساسم  


             و بسته تار زلفونش به دست وپام زنجیری  

 

                            واما تو !  تو ای بید پریشان خاطر تقدیر  


                           چرا این سایه ات را از سر من برنمی گیری!؟

...................................................................................................................................


(2

یه شعرکُردی متفاوت و انتقادی از من تو یکی از وبلاگ های دوستان در باره ی یکی از نقاط مشکل ساز شهرمان ایوان درج شده بود حالا دیگه نمی دونم فیلتر شد یا خودش وبلاگ رو حذف کرد تو وبلاگ دیگری از خودم لینکش و قرار میدم: وبلاگ مرغ سعادت  

                                    

.............................................................................................................................
3)

یکی از مخاطبان عزیز فایل صوتی غزل « مهمان عشق»م رو خواستار شده بودن شعری که در پست های قبلی نوشته بودمش و لی اینجا خوندنش و که از لحاظ نقصان دست کمی از خود شعر نداره میذارم و با عشق تقدیم این مخاطب ارجمند میکنم:

     دانلود غزل  « مهمان عشق »