..... غزل ، عشق است ......

..... غزل ، عشق است ......

شعرهای نارس و حرفهای ناتمام من- علی محمد محمدی-
..... غزل ، عشق است ......

..... غزل ، عشق است ......

شعرهای نارس و حرفهای ناتمام من- علی محمد محمدی-

19 سرباز



آخرین عکس 19 سرباز کشته شده در حادثه سقوط اتوبوس



سرباز نخواب !


اینجا داعشِ جاده هایش


خونریزتر و اتوبوس های چینی اش،


شکستنی تر از آنند که بگذارند بخوابید


  اینجا ایران است !


سالهاست همه چیزش ترمز بریده !


شما ١٩ شدید !


تنها غلط تان این است


که  فرزندِ پدرِ بی نام و نشان خود بودید


  و این گناهِ کمی نیست


  این یعنی شما سرباز خواهید شد و


در دره های سیرجان از جان خود سیر می شوید


مرگتان کسی را به پاسخ وا نخواهد داشت


  تنها یک بند به فیش حقوق مدیران یقه بسته می افزاید :


سختی کار "مرگ سرباز" !     



   " علی محمد محمدی "


  @alimohammadghazaleshghast

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 5 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 22:02

سلام به شاه شعر ایوان مثل همیشه عالی

فدای لطف و نگاه قشنگتون

کلهر شنبه 12 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 18:55 http://eyvankalhor.cvix.ir/

http://eyvankalhor.cvix.ir/

تنها چت روم شهرستان ایوان افتتاح شد منتظر حضور سبزتان هستیم

مبارک ها باشه

1دانش آموزقدیمی دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 23:48

سلااااااااااااااااام استاد.خوب هستی/.چ خبرا؟خیلی کم پیداشدین؟یا ما سعادته دیدارتون رو نداریم؟ بهرحال آرزوی سلامتی براتون دارم

سلام و سپاس
خوشحالم از دیدارتون اینجا تلگرام باعث شده کمتر اینجا آفتابی شیم

وبلاگ فرهنگی-مذهبی صالحین جمعه 25 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 16:31 http://salehin114.rozblog.com

سلام
وبلاگ قشنگی دارین

لطف دارین

دختر کلهر پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 01:09

سلام و درود ب شما معلم دلسوز و شاعر خوب شهرمون من اتفاقی اینجا رو پیدا کردم اسمتونو سرچ کردم گفتم شعرهاتونو بخونم عالیه با دیدن وبلاگتون ی لحظه یاد دوران دبیرستانم افتادم همیشه زنده باشین

خیلی لطف کردین
ممنونم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 10:13 http://ahmadi.rojn@yahoo.com

درود
مانند همیشه عالیییییییییییییییییییی
.
.
.

سپاسگزارم مهربان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد