..... غزل ، عشق است ......

..... غزل ، عشق است ......

شعرهای نارس و حرفهای ناتمام من- علی محمد محمدی-
..... غزل ، عشق است ......

..... غزل ، عشق است ......

شعرهای نارس و حرفهای ناتمام من- علی محمد محمدی-

1) درد اهورا و درد نامه ی بیتا ! 2) بهار رفت و ...

 تابلوی معرق کاری بیتی از غزل "فراموشی" ام  

اهدایی خانواده ی آقای محمد ساهور (  محمد و اهورا ساهور و خانم بیتا ملایی ) 

به وبلاگ " غزل ، عشق است " : 

 

1) وبلاگ دیگرم با این مطلب بروز است:  

  درد اهورا و درد نامه ی بیتا !

 

.................................................................................................................................................................... 

2 ) بهار رفت و ... 

 

بهار رفت و من خبر ندارم از حبیب خود
کجاست این بریده از رفیق بی شکیب خود !؟  



 مگر چه کرده ام که اینچنین غرامتش دهم !؟
تمام شب به این بهانه می زنم نهیب خود  



نشسته ام به انتظار ، دو سال ونیم آزگار
درست مثل کودکی که می دهد فریب خود 

 

چقدر هَی بیایم و تو باشی و نبینمت !
ببین چه کرده ای به این مسافر غریب خود !  



 گِلِه ز دیگران بجز تو پیش کس نبرده ام
بگو کجا به کی برَم شکایت از حبیب خود !؟  



چه بارها به خویش گفته ام : ( بیبن عزیزِ من !
چه کرده ای بجز شکست و خستگی نصیب خود!؟  



چه بوده حاصلت از این گداز و سوز و ماجرا !؟
چه دیده ای ز عشق جز فراز او ، نشیب خود !؟ 

 

بیا و عاقلانه تر به زندگی نگاه کن !
چرا مدام وعده های پوچ می دهی به خود !؟ ) 

 
*
ولی دوباره دل ، سراغ خانه ی تو می گرفت !
شگفت مانده ام از این تحمّل عجیب خود !  



 تو آن طرف ، نشسته ای و بی خیالِ بی خیال !
من این طرف ، هزار طعنه خورده از رقیب خود !  

 

نه پایِ رفتنم به کوچه هایِ سردِ زندگی
نه چشمِ خیره ماندنم به مرگِ عَنقریب خود ! 

 

..................................................................................................................................................................... 

*  وبلاگ دیگرم  ( مرغ سعادت ) و بروز کردم 

 روحانی کافی نیست، خاتمی را هم اضافه کنید!

 

نظرات 190 + ارسال نظر
رسول رضایی یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:01

سلام استاد
خیلی عرض ادب
دلتنگتم

خدمت میرسم رسول جان

محمد هلشی یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:01

سلام و مهر
با احترام دعوتید به دو کار کوتاه
[گل]

اومدم

محمد هلشی یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:15 http://m-halashi.blogfa.com

سلام و مهر به روزم با دو کار کوتاه
دعوتید[گل]
ولا فره مشتاق دیدارم خیون شیرین

و قرآن ها ... هاتم !!

کویر یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 17:47 http://lovekavir.blogfa.com

عصر انتظار، ولادتت را به جشن گرفته است، ای گل نرگس

چشمان منتظر ما، خیس از اشک شوق میلاد توست، مهدی زهرا

خجسته باد میلاد مولود نجات

مبارک باد میلا موعود

faryad یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:06 http://beatit.blogfa.com

چه تنها مانده ام در کوچه های عشق و دلتنگی

چه زیبا خاطراتت را

در این دوران بی برگی

به روی شاخه ی خشکیده و نالان اندوهم

به سان میوه ای خوش رنگ ، آویزانِ قلبم کرده ای ناگه

تو را کم دارم از دنیا

نمی دانی چه بیزارم از این امروز

از این خرداد دلتنگی، از این بیداد تنهایی

مرا سالی دگر بگذشت

چرا باران نمی آید؟!!!

چه با ما کرده ای، بر بستر و تب دارم از روزی که بی من پر گشودی باز

که مو همرنگ دندان گشت و رویم بوم نقشی تار و تاریک است

نمی دانی چه بیزارم از این امروز

از این خرداد، راهی تنگ و عشقی گرم و نافرجام

چه موجی میزند دریای بی مهری به روی ساحل خشکیده ی جانم

چه گویم زادروزم را

که بر ناقوس غم، هر لحظه می کوبد

مگو فرخنده باد ای مهربان

ای خوب من، ای بهتر از من بر من ای دنیای پاک و مِهر بی پایان

چه کردی با من این دم؟ خرمن ناگفته هایم سوخت، بر خاکسترم بنگر

مرا میلی به دنیا نیست

به روی بال طوفانم

به هر جا می رود با او رَوَم تا نا کجا

هرچند اُفتم گوشه ای خاموش و ناپیدا………..


سلام به عموی نازنین ما
خوبی؟
عمو علی واقعا زیبا بود.از عصر که گذاشتین چن باره میخونم الان دارم نظر میذارم!
خیلی قشنگ بود
تازس عمو؟
خیلی خیلی قشنگ بود و دلنشین
هر خط و هر بیتت عمو باعث افتخار بیشتر من میشه
پایدار باشی و جاوید

سلام فریاد جان
خوشحالم که اینجا میبینمت و وبلاگمون مفتخر به حضورت کردی
فکر کردم دیگه بهم سر نمی زنی !

؟؟؟؟؟؟؟؟ یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:45

سلام استاد میلاد اقام امام زمان رو خدمتتون تبریک عرض میکنم ..........حالا یه حدسی بزنین شاید شناختین ......غریبه نیستم یه کم اشنام حالا دیگه دانش اموزاتون رو نمیشناسین چه دوره زمونه ای شده.........بابامنم ....خیلی دوست دارم بگم کیم ولی دوس دارم خودتون بفهمین کیم....

اگه میشناختم که می گفتم! والا نمیدونم کی هستین
کدوم دبیرستانی ؟
کدوم پایه ؟

کویر دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 00:09 http://lovekavir.blogfa.com

در برابرکسانی که معنای پرواز را نمیفهمد هر چه بیشتر اوج بگیری کوچکتر خواهی شد.
سلام استاد شعر زیبایی گذاشتی دست گلت درد نکنه.

پس خوبه من کوچکتر تمیشم !!!
ناقابله حمزه جان

کیومرث مرادی دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 00:51 http://qumarth-m.blogfa.com/

سلام دوست شاعرم!
غزل با تو عیاری تازه می یابد!
چه قشنگ و دل پذیر بود!

کمانه نوکر شعریل خود !

کیومرث مرادی دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 00:53

سلام دوباره
بیش تر دقت کن در تایپ هی عجولی علی جون!
غرامتش ده
چقدر هَی بییم و تو باشی و نبینمت !



اصلاحش کن! به من هم سربزن!

darya دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:03 http://www.daryayearameman.blogfa.com

salam aghaye mohamadi!shere besyar zibaton o barha khondam o lezat bordam!dast marizad!alist!!besyar ziba az eshgho saborihash goftid!!!ahsant

سلام دریا خانم
سپاس از لطف بیکرانتون به نارسیده هام !

صادق حسینی دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:27 http://www.roham86.blogfa.com

عجب روزگاریست
آدمها
به دست هم پیر می شوند
نه به پای هم

سلام علی آقا
آقای غزل
همواره می آیم و هنوز زیبا ترین ها را ازاین دریچه می خوانم و
محظوظ می شوم
خوش بحال دل من که با چنین غزل های نابی روبروست

دست مریزاد

خوشا به حال غزل های من که به مذاق طبع غزل آفرینت خوش نشسته اند !

faryad دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 13:07 http://beatit.blogfa.com

سلام
خوبی جناب محمدی؟!
ااقا شرمنده اسپم میدیم!!
چرا سر نزنیم؟؟!!

میگن آخر شب برا ما پارازیت میآین !

یاسی دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 13:35

مثل همیشه با احساس
مثل همیشه زیبا و روان
مثل همیشه استادی....

کرم نما و فرود آی به وبلاگ این حقیر.

سلام یاسی خانم - شاعر مهربان -
برج مراقبت فرودگاهتون اجازه بده لحظاتی دیگه اونجا فرود خواهم آمد !

کاوه دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 13:47 http://www.gongekhabdide.blogsk.com

دست من گیر که این دست همان است که من
 بارها در غم هجران تو بر سر زده ام . . .


سلام استاد
عالی بود…
البته میخاستم واسه پست سوم تیر نظر بذارم که متاسفانه…
بدعت عجیبیه!!
مثلا من بخام با شما حرف بزنم بعد برم به حاجیه بگم!!



 (تو آن سخاوتِ ابری ، در آسمانِ بهار  
من این زمینِ سراسر کویریِ مرداد)  

پیشاپیش مرداد رو هم تبریک میگم
تو خود آن بهار سبزی…
تولدت مبارک

قبلا باید هماهنگ می کردین جناب ارباب رجوع !
پست های مناسبتی ام بخش نظراتشون مسدوده قربان

بابت پیشواز تولد هم: فدای کاوی جونم !

فرید دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:37 http://faridshaabani.blogfa.com/

چه روزها که یک به یک غروب شد نیامدی
چه بغض ها که در گلو رسوب شد نیامدی
خلیل آتشین سخن، تبر به دوش بت شکن
خدای ما دوباره سنگ و چوب شد نیامدی
برای ما که خسته ایم و دل شکسته ایم نه
ولی برای عده ای چه خوب شد نیامدی
تمام طول هفته را به انتظار جمعه ام
دوباره صبح، ظهر، نه! غروب شد نیامدی

الهم عجل لولیک الفرج

عیدت مبارک فرید جان

یه نفر تنهاى تنهاى تنها........ دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 18:50

عیدتون مبارک.

عید مبارک خود خود خود خود تنهات !

باران دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 21:23 http://raoof.blogsky.com

سلام برعی محمدی و دلبستگیهای شیرینش.

سلام باران!
بباران بر من !

امیر رضا محمودی سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:15 http://www.englishliterature88.blogfa.com

سلام استاد خیلی عالی بود

وقتی نیستی امیررضا جان این وبلاگ چیز بزرگی کم دارد

یه نفر تنهاى تنهاى تنهاى تنهاى تنهاااااا....... سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:02

من مانده ام تنهاى تنهااااا
خوصه ى معلماروهم می خورماااا
چرا با ما اینجورى میکنن هاااااا
اى خدا رحمى بفرماااا

تو مانده ای تنها میان سیل غم ها عزیزم سیل غم هاگلپونه ها ی ...
کدوم معلما !؟ شامل منم میشه !؟

سلام سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:20

ریوف و قهرآگینی تو غایب حاضر
تو دردی و تو دوایی تو مجمع الاضداد
اینطوری خوندنش آسون تر نیس؟!

سلام سلام جان !اگه اشتباه نکنم سلام امینی هستی !!؟ ( خنده ) مرسی از نکته بینی تون!
آره سکته داره !ولی اینجور وزنش به هم میخوره !

ایمان سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 14:56 http://farzegah.blogfa.com

سلام ودروود بر استاد شعرعایت هم مثل قبل زیبا ودلنشین هستند آپ کردم ومنتظر حضور سبزت

سلام ایمان جان آمدم و حکایت آموزنده ی سقراطت رو خوندم

یه نفر تنهاى تنهاى تنهاى تنهاى تنهاااااا....... سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:16

نه شامل معلم هاى ناب سال آیندمونه...
سخت دلتنگم کسى چون من مباد....................!

چون تو مباد!
چون تو مباد !

؟؟؟؟؟؟؟؟ سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:41

حالا خوبه تو اولین نظرایی که دادم گفتم امتحان نهایی دارم همونی که سوالا رو ازتون میخواست پس پایه سومم.....بقیش دیگه بیست سوالی میشه شما سوال بپرسین من جواب میدم فقط سوالاتون مثل اون شرکت کننده نباشه که به مجریه برنامه گفت تو جیب جا میشه گفت اره ولی اگه بریزی جیبت ماستی میشه ......پس بفرمایین سوال اول...

1- کار شما خدماتیه یا تولیدی !؟ 2- در کار شما فلز بکار رفته !؟

کیومرث مرادی سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:03 http://qumarth-m.blogfa.com/

سلام!
خواندم و آکنده از سرودن شدم!با تو احساسی است که در دیگران نیست!
مرا میهمان باش!

آمدم و ملذوذ شدم !

می رفت ولی قول و قرارش نشکست
تا آخر قصه سر پیمان تو بود

یه نفر تنهای تنهاااااااا... سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:39

راستی کلاسا کی شروع میشه؟
حالا هم کلاس دارین یا نه! گفتم نکنه دانش آموزان زرنگتون
رو از دست بدین

امروز شروع شد!!
نه ، خوبه وراج ها رفتن و تنبل ها !

لاک.... سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 21:01

سلام آقای محمدی فک نکنم بشناسین.....
کیسله ها هورد؟؟؟؟
آره همونم فقط برای عرض ادب مزاحم شدم

کیسل !!؟

رحمانی !؟

کویر سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:16 http://lovekavir.blogfa.com

سلام با ادب و احترام دعوتید منتظر حضور سبزتان هستم.

سبز خواهم شد

میم مثل مریم سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:19

سلام.استاد عالییییییییییییییییییییییییییییییییی بود.
داریم به لحظات نفس گیر کنکور نزدیک می شیم...مر وه دعا کاره بکیم
التماس دعا
یاعلی

آشتون رو که خوردیم حسابی هم دعا کردیم برات !
ایشاالله که پزشکی کرمانشاه رو شاخته !

نفس چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:13 http://nafasehabs2.blogsky.com/

سلام!!!!!!!!!!!!!!
جناب دوست ماهم رفتیم جزفراموش شدگان!!!!!!
نه سلامی نه کلامی نه حرفی نه صدایی!!!!!!
نگاهی نظری مرحمتی بفرما آقاااااااااا.

به به ! نفس سبز عزیز !تو کجایی مهندس ناصری !؟
نورسیده رسید ؟

ریوار چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:17

سلام دوست جان
از غزل دوم بیشتر لذت بردم
بهار رفت و من خبر ندارم از حبیب خود...

عکس یادگاریتم که خیلی قشنگه. دوست داشتم به جای عارف بودم

سلام مهندس ریوار عزیز
سپاس از بنده نوازی ات ! سرت سبز باشد و دلت شاد !

محمد هلشی چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 13:55

دوست واستاد مهربانممممممممممم
بسیارخوشحالم ازنقدبی نظیرت.
باحضور شمانامردیه بگم همش دلم میگیره. پس...همه چی آرومه
(خیون شیرینها همه پرسپولیسی هستن)

محمد جان بی عارف لذت بردم از کارات ! دست مریزاد

علی zeouse چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:04 http://alimahmoodist.blogfa.com

سلام استاد زیبا مثل همیشه
ئیمه ت نی یاشتایمن چه وه بکردایمن خودای زانه
اها راسی من آپم و منتظرتون

علی آقا آمدم و خواندم کار زیبات و ! آفرین ! زیبا سروده ای!
همیشه دوست داشتم شعرهای کردی ات به این سمت و سو برود !
دارای ایماژ ، توصیف های قشنگ ، زبان فاخر و دیگر مولفه های یک شعر خوب

خور لیز گه ریدن له سایه د خه فی
سه روه ن له زولف که ژالان که فی

اون کلمه ی " هوفه " زمخته برا نسیم شمال !
و اگه بجاش " سروه " بذاری قشنگتره !

درود بر تو

؟؟؟؟؟؟؟؟ چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:21

تقریبا خدماتیه چون تو مدرسه هر چی کاره که وظیفه مستخدم مدرسس رو ماانجام میدیم ..نه خیر اقا درکار ما دانش به کار میره.......

شما دانشبورد ماشین نیستین !؟ البته " ن " اشتباه تایپی بوده !

سلام چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:52

بقول ابوالفضل بیهقی خدا خیرت دهاد !
موندم چی جواب بدم به کامنتت !

ایمان چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:23 http://farzegah.blogfa.com

هیچ کلکی در کارنیست! این بازی بطرز شگفت آوری دقیق خواهد بود! البته به شرطی که تقلب نکنید!
طالع بینی چینی! ..
فقط به دستور العمل عمل نماید و تقلب نکنید، در غیر این صورت نتیجه درست از آب در نخواهد آمد و بعد آرزو خواهید کرد که ای کاش تقلب نمی کردید!
این حدوداً 3 دقیقه زمان خواهد برد تا شما را دیوانه کند!!
کسی که این پیام را ارسال کرده گفت که آرزویش ظرف 10 دقیقه به حقیقت پیوست!!!
این بازی نتیجه خنده دار و در عین حال شگفت انگیزی خواهد داشت!
پیام را یکجا تا پایا ن نخوانید بلکه مرحله به مرحله پیش بروید و عین دستورالعمل انجام دهید!
1- اول از هر چیز اعداد 1 تا 11 را به صورت ستونی یا ردیفی (زیر هم) بر روی کاغذ بنویسید.
2- سپس در جلوی ردیف (ستون) 1 و 2 هر عددی را که مایلید بنویسید.
3- حال در جلوی ردیف 3 و ردیف 7 نام شخصی را از جنس مخالف بنویسید.
4- نام اشخاصی را که می شناسید (چه دوست یا اعضای خانواده یا
فامیل) در جلوی ردیفهای 4، 5 و 6 بنویسید.
5- در ردیفهای 8، 9، 10 و 11نام چهار ترانه (آهنگ) را بنویسید (در
جلوی هر ردیف نام یک ترانه)
6- اکنون نهایتا میتوانید یک آرزو کنید!!
و حالا کلید رمز گشایی این بازی:
1- عددی را که در ردیف 2 نوشته اید مشخص کننده تعداد اشخاصی است که شما باید در باره این بازی به آنها بگویید!
2- شخصی که نامش در ردیف 3 قید شده کسی است که شما عاشقش هستید!!!
3- شخصی که نامش در ردیف 7 قید شده کسی است که شما دوستش دارید ولی با هم نمی سازید (یا به تعبیر دیگر عاقبت خوشی نخواهد داشت!)!!!
4-شخص شماره 4 کسی است که شما بیش از همه به او اهمیت میدهید!
5-شخص شماره 5 کسی است که شما را بسیار خوب می شناسد.
6-شخصی که نامش در ردیف 6 قید شده، ستاره بخت (ستاره خوش شانسی) شماست!
7-آهنگ قید شده در ردیف 8 با شخص شماره 3 تطبیق می کند (مرتبط است)!!!
8- آهنگ شماره 9 آهنگی برای شخص شماره 7 است!
9-گ آهنگ شماره 10 آهنگی است که بیش از همه افکار شما را بازگو می کند!
10- و بالاخره شماره 11 آهنگی است که می گوید شما در باره زندگی چه احساسی دارید!!!!
واقعا شگفت آور است! نه؟! ولی بنظر می آید که درست باشه!
این پیام را برای 10 نفر در خلال همان ساعتی که آنرا میخوانید ارسال کنید.
اگر این کار را انجام دهید، آرزویتان برآورده خواهد شد.....

محمد مکری چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 22:38

سلام وبلاگتون خیلی زیباس

خوش اومدین
خونه خودتونه

ناجی پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 21:18 http://www.mhnaj68.blogfa.com

سلام وعرض ادب،بسیار زیبا بود

سلام شاعر نازنین

؟؟؟؟؟؟؟؟ پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:38

همون اول ن رو پاک میکردین کلی توضیح دادین که اضافیه......دستتون درد نکنه واقعا فک کردین من به پای داشبورد ماشین شما میرسم.....من همچین جسارتی نمیکنم ......۱۷سوال باقی مانده .....نه خیر داشبورد نیستم .......سوال بعد ....یه کم سوال جدی تر بپرسین مگه شوخی داریم ..هرچند که داشبورد ماشین شوخی بردار نیست و۲برابر صندوق عقب از نظر بابا ها جاداره....

سوال جدی
شما کی هستین !؟

سارا جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:40 http://zibaiyha.loxchat.com

سلام آقای محمدی...خسته نباشید...خواستم بخاطر زحمات شما ازتون کمال تشکررو داشته باشم واینکه توی کارنامه اصلی متاسفانه19.25شده بودنمره شیمیم...البته این از ارزش زحمتهای شما کم نمیکنه...بازم ممنون و منتظرحضورتون هستم...

واقعاً که !
من اون 75/. رو می بینم نه 19.25 رو !!!
ازتون تشکر نمیکنم

عباس غفوری جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 16:34

عدم امنیت یعنی: توی یه توالت باشی که فاصله سنگ توالتش تا در، بیش از ۱ متر باشه، درش قفل نداشته باشه، و رو به بیرون باز بشه، همش باید نیم خیز و آماده، مثل خط شروع دوی سرعت حالت بگیری!

یه بار با دوتن از دوستام یادشون بخیر رفته بودیم مرقد امام
تو بخش سرویس بهداشتی ها دقیقا دستشویی های مردانه که شلوغ هم بودن همین ویژگی و داشتن !
هر کی میرفت تو دونفر دیگه به مردم میگفتیم این خالیه !!
و اونم بنده خدا بایستی نیم خیز و آماده...

زهره جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 18:14

سلام .شعرتون فره قشنگ بود

فره خوش هاتیه

یه نفر تنهای تنهاااااااااا.. جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:59

وراج و تنبل!!
دستتون دردنکنه، اگه یادم بمونه دیگه نمیام کلاساتون به خاطر محبتتون! البته نمیایم...

نه بابا ! من کی گفتم وراج و تنبل !؟حرف دهن آدم زنده میذارین !
در ضمن انشاالله یادتون نمونه !

avin جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:14 http://avinamour.blogfa.com

با سلام
به روزم با 2 خبر مهم
منتظر حضورتون هستم

ورزشی یا وضعیت آب و هوا !؟

کیومرث مرادی شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:38 http://qumarth-m.blogfa.com/

سلام علی جونم!
مرا میهمان باش!

تو لبریز از غزل های نگفته می شوی
آنگاه
جهان از شعرهای تو
پر از احساس مس گردد
... و عشق آغاز خواهد شد

000113 شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:23 http://www.aparat.com/v/AsPzo

!!!

اون لینک دارمش میخوام بزودی دانلود کنم و ببینم
مرسی از محبتتون
اون کامنت ها رو هم دریافت کردم
نیازی به تیک زدن نیست بگین تایید نکنم نمیکنم

بهار شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:22

سلام آقای محمدی.حالتون؟
زیباووجذاب بود درست مثل تدریستون....
ولی تو وبتون فک نکنم عصبانی شین........

مگه کلاس عصبانی میشم !!؟

یه نفر تنهای تنهاااااااااااا. شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:48

خوبه که خودتون فرمودید!
سعی میکنیم از یاد ببریم... ی سوال واسه بعضی از بچه ها؟ کانون کلاس دارین یا مدرسه!

(کانون قلم چی کنکوری شیمی2و3 ) (نساء شیمی2کنکوری ) (فاطمه زهرا (س) پیشخوان شیمی3)

یه نفر تنهای تنهای تنها.......... شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:01

کانون چه ساعتی؟؟

دقیقا نمی دونم

میثم خورانی شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 14:32 http://www.khorani.blogfa.com

سلام استاد
همیشه گفتن شعری که از دل براید به دل می نشیند.

زیبا بود خیلی.../مرغ سحر هم خوانده شد


به امید روزهای بهتر

بدرود

سلام آق میثم
دل تو دله ! وگرنه شعرهام ره به جایی نمی برند

؟؟؟؟؟؟؟؟ شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 14:58

اخه این چه سوالیه که پرسیدین اگه میخواستم خودم بگم که همون اول میگفتم................حالا یه حدسی بزنین مثلا حرف اخر اسممو بگین ...

غذاهایی که میخوری حرف اولشون چیه !؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد