..... غزل ، عشق است ......

..... غزل ، عشق است ......

شعرهای نارس و حرفهای ناتمام من- علی محمد محمدی-
..... غزل ، عشق است ......

..... غزل ، عشق است ......

شعرهای نارس و حرفهای ناتمام من- علی محمد محمدی-

هوای چشمهای من ...

هوایِ چشمهایِ من ، کمی تا قسمتی ابریست

 ولی چندیست از بارانِ بار آور نشانی نیست


دوباره تحتِ تأثیر هوایِ پُر فشارِ غم

 دلم یخ می زند اما چه باید کرد ؟ چاره چیست !


نه حرف من ، که این دردِ گیاهِ خشکِ هر باغ است

چگونه می توان در قحط آب و روشنایی زیست !؟


نمی دانم برایت از کدامین درد بنویسم

فقط این را بدان اینجا نفسها هم زمستانی ست!


چرا پرسیده ای کی اینچنین کرده پریشانش !؟

مگر تو خود نمی دانی فراسوی خیالم کیست !


به بارانی ترین شبها قسم جُز در فراقِ تو

دل بیچاره ام یک آن ، به حال زارِ خود نگریست


تمام فکر و ذکرم اینکه یک روزی تو می آیی

اگر چه خوب می دانم که این جز آرزویی نیست!


مردّد مانده ام اینجا میان ماندن و رفتن

که بین چشم و ابرویت بلاتکلیفیِ محضی ست


پُلِ ابروت می گوید: " توقف مطلقاً ممنوع! "

نگاهت می دهد اما به من فرمان که اینجا : " ایست !"


نمی دانم بمانم یا به دست باد بسپارم

درخت بید بختم را که تقدیرش پریشانی ست



دوباره "بی وفایی" امتحان می گیرد از عُشّاق

زلیخا صفر ، مجنون صفر ، یوسف بیست ، لیلی بیست !

                                                              آذر 76 - اصفهان



دوست عزیزم شاعر نازنین - طاهر جمشید زاده از سرابله - لینک یکی از شماره های مجله روزهای زندگی رو که یکی از غزل هام و چاپ کرده بود برام ارسال کردن، ضمن تشکر از ایشان و کورس عزیز -مسئول صفحه ادبی این مجله ی وزین-  تصویرش و اینجا قرارش میدم

                     


                     


دوستان و مخاطبان عزیزی از جمله "کانی "  و " 1111111111111" خواسته بودن لینک دانلود همه ی شعرهام و بذارم. البته من همه ی شعرا رو که  نخوندم  اما همین تعداد خونده شده در  این وبلاگ ، وبلاگ دیگرم یا وبلاگ عزیزانی مثل فرید شعبانی هست . ولی بخاطر احترام به این عزیزان لینک اکثر این شعرهای خونده شده رو اینجا میذارم. تقدیمشون

 

دانلودغزل اوغور بخیر! علی مجمد محمدی

دانلود شعر "خودسوزی دختران" علی محمد محمدی

دانلود غزل «فراموشی» سروده علی محمد محمدی باصدای مهردادمحمدی

دانلود غزل کُردی ( نچیدو ) علی محمد محمدی

دانلود تصویری غزل خداحافظ علی محمد محمدی جشن فارغ التحصیلی ۷۴

دانلود غزل کُردی « دالِگ » علی محمد محمدی

دانلود غزل  « مهمان عشق » علی محمد محمدی

دانلود غزل کُردی  " کم خود بگر ئرامان "علی محمد محمدی

دانلود غزل کُردی " مه قه لبد ئاسنه "  علی محمد محمدی

دانلود غزل "چند وقت است ..."از علی محمد محمدی  با صدای مهرداد

  دانلود غزل کردی  گٌلی علی محمد محمدی

دانلود شعر کردی « سه ر کیه نی » ( سرچشمه) علی محمد محمدی

دانلود شعرکُردی « یاد ایل»  علی محمد محمدی

دانلودشعر "دارا و سارا" از علی محمد محمدی

دانلود هلیا ( شعر خودسوزی) به تقلید از شعر خود سوزی

دانلود شعر خوانی کسرا  (تصویری)  کُردی

نظرات 150 + ارسال نظر
محمدخانی پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:23

سلام دای دای

به باز آمدنت چنان دخوشم؛
که طفلی به صبح عید،،،
پرستو به ظهر بهار...

انصافا که دنیام تازه شد.
بازگشت فضای وبلاگت به دنیای غزل عاشقانه را به فال نیک میگیرم.
سزاوار بهترین واژه هایی که متاسفانه در مالکیت من نیستند.

سلام محمد جان
عینهو قوه مقننه و بازرسی کل کشور ، سایه ت رو شعرامه
همش می ترسم یه خبطی نشه و مورد استیضاح و بازخواست !
خوشحالم که تو و تارا از بهترین مخاطبان و منتقدان این خانه ی محقر ، نویسنده ی کامنت های اول و دوم این پست هستین !

تارا پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:29

سلام استاد محمدی عزیز.
سپاس از مرام زیبای دل دریایی تان که مارا به نوشیدن یکی از زیباترین غزلهایتان دعوت کردید.
البته عجیب نیست ، شما همیشه در مهمان نوازی سنگ تمام میگذارید.

در این غزل هارمونی واژه ها و بافت منسجم تارو پود آن ، ویژگی برجسته ایست که نشان از مهارت مثال زدنی استاد عزیزم در این زمینه است.

و حسن ختام آن:

دوباره بی وفایی امتحان می گیرد از عشاق
زلیخا صفر ،مجنون صفر، یوسف بیست، لیلی بیست

که به نظر من برای توجیه و تفهیم فقط همین یک بیت از این غزل باید 2 واحد درسی اصول و مبانی عشق را پاس کرده باشیم....

امیدوارم همواره سلامت باشید و سایه سبزتان بر سر ما مستدام باشد.


ارادتمند و دوستدار شما "تارا"

4/بهمن/92

سلام تارا خانم
سپاس از نظر لطفتون به این شعرهای نارس و ناقص!
یادمه برای این غزل یکی دو ماهی اخبار هواشناسی و پی می گرفتم که تفاوت هوای پر فشار و کم فشار و ارتباطشون با سرما و گرما و باران زا بودن و کمی تا قسمتی ابری و ... را بدونم
بعداً دوستان شاعری از جمله حسن میدری با این دوبیتی از آن استقبال کردن:

غریبی هایِ من جبری ست امشب
پر از دنیایِ بی صبری ست امشب

هوایِ چشم هایم طبقِ معمول
کمی تا قسمتی ابری ست امشب

zahra پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:15 http://asrinam-2.mihanblog.com

سلام
با احترام دعوتید به خوانش دلنوشته هام!

[گل]

mohsen karimi پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:37 http://yasan1993@blogfa.com

سلام خوبین استاد ... بعد دو هفته یه مطلب گذاشتم خوشحال میشم بیاین و نو نوارمون کنی

هنــوز هســــــت!
عشـــق واقعى را میگویم...
خیانت هست،دروغ هست،بازى با دل هم هست ، درســت ...!
ولى یه جایى گوشه ى پاک دله بعضیا ، به دور از گناه و بدى ،
هنوز هم هســــت عــشـق واقـعى

یاسی پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 15:22 http://cashcool.blogsky.com/

سلام علی جان.مثل همیشه نوشته ها و شعرهات پر محتوا و خواندنیست.مرسی از لینکهایی که گذاشتی.

امیر پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 15:45

سلام استادارجمند
دست مریزاد شعربسیارزیبایی است مارا با حال واحوالت اشنا کردی اما بااین پس گرفتن دعوت فکرکنم ازاین بدتر هم بشیم

kimia پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 16:12

slam ostad akharesh omadam!roz 4 shanbe b y nafar taghalobi dadam bargamo khat zadan!!!!shan be dobare emtehan daram!5 tomane yadeton nare!!!!

محمدصادقی پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 17:39 http://m-sadeghi.blogfa.com

ای نوازش تو بهترین امید زیستن
در کنار تو
من ز اوج لذتی نگفتنی گذشته ام
در بنفشه زار چشم تو
برگهای زرد و نیلی و بنفش
عطرهای سبز و آبی و کبود
نغمه های ناشنیده ساز می کنند
بهتر از تمام نغمه ها و سازها
روی مخمل لطیف گونه هات
غنچه های رنگ رنگ ناز
برگهای تازه تازه باز می کنند
بهتر از تمام رنگ ها و رازها
خوب خوب نازنین من
نام تو مرا همیشه مست می کند
بهتر از شراب
بهتر از تمام شعرهای ناب
نام تو اگر چه بهترین سرود زندگی است
من ترا به خلوت خدایی خیال خود
بهترین بهترین من خطاب میکنم
بهترین بهترین من.......................فریدون مشیری
...........................
سلام بر استاد محمدی نازنین
احوال شما؟؟؟
امیدوارم همیشه موفق و سبز باشی

!!!!!!!!!!!!! پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 17:43

چقدر ج دادن سخته برات!!!!

زهرا پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 17:59 http://shabhayepaeez.blogfa.com/

غمگینــم…

مثه عکسـی در اعلامیــــه ی ترحیـــــم !

کـــه “لـــبخنــدش” ..

دیگــران را “مـی گــریـانـد” …!

نارسیس ناز پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 21:35 http://nar3isnaz.mihanblog.com

ﺑﯽ ﻫﯿﭻ ﺻﺪﺍﺋﯽ ﻣﯽﺁﯾﻨﺪ
زمانی ک نمیدانی
ﺩﺭ ﺩﻟﺖ ﯾﮏ ﻣﺰﺭﻋﻪ ﺁﺭﺯﻭ ﻣﯽ ﮐﺎﺭﻧﺪ ﻭ..
ﺑﯽ ﻫﯿﺞﻧﺸﺎﻧﯽ ﺍﺯ ﺩﻟﺖ ﻣﯽ ﮔﺮﯾﺰﻧﺪ
ﺗﺎ ﺗﻤﺎﻡﭼﯿﺰﯼ ﮐﻪﺑﻪ ﯾﺎﺩ ﻣﯽ ﺁﻭﺭﯼ
ﺣﺴﺮﺗﯽ ﺑﺎﺷﺪﺑﻪ ﺩﺭﺍﺯﺍﯼ ﺯﻧﺪﮔﯽ
چقدر بی رحمند رویاها...
...

مائده پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 21:57 http://anasor7ganeh.loxblog.com

سلام استاد خیلی قشنگه خوش اومد
اون روز تو انجمن خیلی دوس داشتم بمونم ولی یه کاری پیش اومد مجبور بودم برم.یه وقت دیگه میام.

آپمممممم خوشحال میشم بیای

عذر می خواهم نشناختمتون

مهدیه ناجی جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 http://www.mhnaji68.blogfa.com

سلام استادخوبین؟ خیلی وقت بود دلم واسه خوندن غزلهاتون تنگ شده بود اما متاسفانه وقت نشد بیام وبتون...سرشار ازانرژی مثبت شدم باخوندن غزلتون.

mamo جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 14:25

zoleikha -0-,majnon-0-!hame nomrashon sefre!shoma nomraton chande shaer!

شمام 20 میشین !!!!!!!!!!

مائده جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 21:13 http://anasor7ganeh.loxblog.com

خواهش میکنم استاد اختیار دارید

حمیدرضا عرفانی فر جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 23:54 http://herfanifar.blogfa.com

سلام

لذت بردم

زیبا بود

محمد حسن شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:01 http://www.bighole90.blogfa.com

سلام بر استاد خوبم
ممنون بابت اینکه به وبم سر زدی الان دارم شعراتون رو دانلود میکنم
موفق باشین

کانی شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:04

دست خوش استاد خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی ممنون

کانی شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:41

واقعا زیبا هستن به داشتن شحصی مثل شما باید افتخار کرد

کانی شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:58

عجب سیبیلی داشتین استاد اونوقتا بیشتر شبیه شعرا یودین تا حالا

آهان
فایل تصویری خداحافظ رو میگین !؟
خب این نشون میده پسرفت داشتیم !

حمیدرضا عرفانی فر شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 13:06 http://herfanifar.blogfa.com

سلام

ممنون از حضور و نظرت عزیز

shabnam شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 17:57 http://shabnam101.blogfa.com

سکوت می کنم و عشق ، در دلم جاری است
که این شگفت ترین نوع خویشتن داری است
تمام روز ، اگر بی تفاوتم ؛ اما
شبم قرین شکنجه ، دچار بیداری است
رها کن آنچه شنیدی و دیده ای ، هر چیز
به جز من و تو و عشق من و تو ، تکراری است
مرا ببخش ! بدی کرده ام به تو، گاهی
کمال عشق ، جنون است و دیگرآزاری است
مرا ببخش اگر لحظه هایم آبی نیست
ببخش اگر نفسم ، سرد و زرد و زنگاری است
بهشت من ! به نسیم تبسمی دریاب
جهانِ جهنم ما را ، که غرق بیزاری است

یوسف لطفی دانشگاه شهید چمران اهواز شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 21:49

سلام
غزل ( نچیدو ) رو از اول تابستان داشتمش برا چند تا از دوستام گذاشتمش به امام حسین گریه شون گرفت
فک می کنم زیباترین جمله م و تو فیسبوگ براتون نوشتم
بخاطر اون شعری که تو سوره ی حجراتم نیومده !
نوشتم :
شیر دالگ حلالد ارای شعرده !
قلمم بد نیست اما جمله ای قشنگ تر از این پیدا نکردم واقعاً
بازهم سپاس

پیمان منصورپور شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 22:30 http://www.peman02.blogfa.com

کجا باید رفت؟.....
ز که باید پرسید؟!!!
واژه عشق و پرستیدن چیست؟
جان اگر هست چرا در من نیست؟
من که خود می دانم ..
راه من راه فناست
قصه عشق فقط یک رویاست....
اه ای راه سکوت...
اه ای ظلمت شب....
من همان گمشده ی این خاکم
به خدا عاشق قلبی پاکم

zahra شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 23:33 http://zari256.blogfa.com

سَلـآمـ ....بفرمـآ آقـایـ مُحَمَدیـ ........ اینَمـ اَز نَظَر .....آدرِسَمَمـ کهـ هَسـ ببینَمـ دیگهـ چِهـ بَهانهـ ایـ دارینـ واسِهـ اینکهـ نَیاینـ .........
حالـآمـ اِنتِخـآبـ بـآ خُودِتونِهـ ......یـآ میاینـ یا با هَمِستِرَمـ روبهـ رو میشینـ نَگینـ کهـ نَگُفتَمـ .......

آآآآخـــــ یادَمـ رَفـ مَنظُورَمـ لــآکـ پُشتَمَمـ بودِشـــــآ .......

آهان
همِستر یعنی لاک پشت ؟

shabnam شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 23:38 http://shabnam101.blogfa.com

سلام
آپم و منتظر حضور سبز و بنفشتون

سیروس یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 00:35

فوق العاده بود استاد برقرار باشی

shov یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:25

ابری رسید و آسمانم از تو پر شد
بارانی آمد ، آبدانم از تو پر شد
نام تو اول بغض بود و بعد از آن اشک
اول دلم پس دیدگانم از تو پر شد
جان جوان بودی تو و چندان دمیدی
تا قلبت ای بخت جوانم از تو پر شد
خون نیسیتی تا در تن میرنده گنجی
جانی تو و من جاودانم از تو پر شد
چون شیشه می گرداند عشق ، از روز اول
تا روز آخر ، استکانم از تو پر شد
در باغ خواهش های تن روییدی اما
آنقدر بالیدی که جانم از تو پر شد
پیش گل سرخ تو ،‌برگ زرد من کیست ؟
آه ای بهاری که خزانم از تو پر شد
با هر چه و هر کس تو را تکرار کردم
تا فصل فصل داستانم از تو پر شد
آیینه ها در پیش خورشیدت نشاندم
و آنقدر ماندم تا جهانم از تو پر شد

شوخی های شیمیایی یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:22 http://www.shimiabad.blogfa.com

سلام و عرض ادب و احترام فراوان خدمت شاعر معاصر سراینده غزل زیبای دوستی صادقانه خوبی سلامتی خانواده الحمدلله خوب هستند ؟ مشتاق دیدار بودیم و هستیم و خواهیم بود این از کم سعادتی بنده است اما باور بفرمایید دنیای امروز و مشغولیاتش توفیق اظهار ارادت را از بنده گرفته و تا ابد شرمنده دوستان هستیم اما بدون تعارف اگر چه هرگز نتوانسته ام مراتب حق شناسی و نمک پروردگی را به جا آوریم اما خاطرات شیرین خونگرمی و مهمان نوازی تان برای همیشه نزد بنده جاودانه است سلام گرم بنده و خانواده را خدمت خانواده گرامی و همه دوستان عزیز برسانید

آمـــوس یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 13:32 http://amoos.roy.loxblog.com

سلام استاد.
شعر و حضور و شعور و وجودت باعث افتخار من و تمام فامیلو حتی شهر عزیزمان ایوان است اما ...
شرمنده که میگم ، اصلا خوانش شعرتون رو دوست ندارم.باز شرمنده که بی ادبی کردم.

zahra یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 14:24 http://zari256.blogfa.com

نَهـ خیــر ......شُدَنـ 2تـآ یهـ موشـ یهـ لـآکـ پُشت .....یادِتونـ کهـ نَرَفتهـ .......؟

افسون یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 14:53 http://eshgh-dastiaftane.com

سلام ودرود !خیلی زیباست دست مریزاد
به روزم خوشهال میشم سر بزنید

ماهان محمدی یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 21:30 http://roze-zemestani.blogfa.com

سلام عمو جان خوبی ، چه خبرا ؟؟
دوباره اومدم جمع مجازی ها ،، منتظرتم عمو اگه میشه بیا به وبلاگم سر بزن ...

سمیرا یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 23:37

سلام اولین باریه که وبلاگ شما رو مطالعه کردم و باید بگم اشعارتون بسیار زیباوبینظیره موفق باشین

روح اله کرمی دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:56 http://ranjmouyeha.blogfa.com

سلام
باز قدم رنجه بفرمای وخجالت بده ....

علی یاسمی دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:34 http://www.aliyasemi.blogfa.com

با عرض سلام
به خواندن دلنوشته ای با احترام دعوتید
بی صبرانه منتظر حضورتون هستم![گل][گل][گل]

نوید دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 14:34

سلام استاد چطوری؟اره برا حوال نیپرسی؟

شما کم پیدا شدین آق نوید !

همایون دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 14:45 http://koris.blogsky.com

سلام بر نازنین پسرعموی خودم آقا علی گل گلاب.
من اگر روزی دستم به بارگاه خدا برسه فقط یه شکایت ازش دارم واون اینه که :
خدایا ، من که تا چندی پیش فکر میکردم علی محمد جند ماه از من بزرگتره ، تازه بواسطه رورارویی واعتراف صادقانه مادرانمان متوجه شدم که اصلاً اینگونه نیست واساسا من چند ماه بزرگترم. اما خدایا چند ماه بزرگتر بودن به چه کارم آید اگه راست میگی ، نمیگم زیاد فقط ذره ای از ذوق سرشار و معجزه کلام نابش را به من میدادی تا معاذالله فکر نکنم تبعیضی در کار بوده وهست.
اما خدایا توبه ، به حساب کفرم نگذار آنهایی که چون من پسر عمویش نیستند چه باید بکنند وچه بگویند!...
غزلت زیبا و چون همیشه دلنواز ودلنشین بود پسر عموی خوش کلام وخوش سخنم.
از خواندنش لذت بردم وبر خود بالیدم.
نفست همیشه گرم وغزلهای دلنشینت همواره دلنواز باد.
شاد باشی وسلامت.

دکتر همایون نفرمایید
ما بیمار بی نوبت جنابعالییم !

همایون دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 14:56 http://koris.blogsky.com

سلام بر نازنین پسر عموی خودم علی آقای گل وگلاب.
من اگر روزی دستم به بارگاه الهی رسد فقط یه شکای ازش دارم واون اینکه :
خدایا درسته که به تازگی فهمیدم چند ماهی از او بزرگترم اما چند ماه بزرگتر بودن به چه کارم آید. اگه راست میگی ، نمیگم زیاد فقط یه ذره از ذوق سرشار ومعجزه کلامش رو به من میدادی تا معاذالله فکر نکنم تبعیضی در بین بوده وهست !...
غزلت زیبا و چون همیشه دلنشین بود علی جان.
از خواندنش واقعا لذت بردم وکیفور شدم.
نفست همیشه گرم وغزلهای دلنشینت همواره دلنواز باد.
سربلند باشی چون مانشت وبانکول همیشه سرفراز.

قول می دهم همیشه کوچیک شما بمونم ! نه چند ماه بلکه قرن ها !

نرگس دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 15:00 http://narges1994.blogfa.com

آدمیان به لبخندی که بر لب ها می نشانند
و به احساس خوبی که بر جا می نهند
و به دردی که از یکدیگر می کاهند،
می ارزند ...
و ما بودنشان را میخواهیم چون وجودشان، زمین را زیباتر میکند ..

سلام استاد. خوب هستین؟ آپم خوشحال میشم تشریف بیارید...

رویا ابراهیم نژاد دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 15:56 http://atreshalizarha.blogfa.com

سلام و درود بر شاعر مردمی ایلام.

غزل زیبایی از سال های جوانی گذاشته اید ..

" نه حرف من ، که این دردِ گیاهِ خشکِ هر باغ است

چگونه می توان در قحط آب و روشنایی زیست !؟"

سبز باشید و سرشاز شور و شوق زندگی شاعر عزیز.
در پناه حق

زهرا دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 17:26 http://shabhayepaeez.blogfa.com/

من خسته ام از اینکه هر روز فقط باشم
از اینکه عده ای سیب های یک درخت را به تاراج ببرند
ولی من هنوز سیب سرخ بالای درخت را حتی بو هم نکره ام
باور نمیکنید دستانم را بو کنید
بوی سیب نمیدهد
بوی نم دارد
نم باران دیروز است !

مهدی احمدی خواه دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 18:17

سلام بر علی محمد عزیز! بین چشم وابرویت بلا تکلیفی محضی ست
داد از این بلا تکلیفی ها ! با یک کار بروزم. سرافراز باشید.

امیر دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 20:04 http://lo3t.blogsky.com

سلام محشر بود!
راستی...
♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o

سیده زهرا بصارتی دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 22:36 http://naparhizi.persianblog.ir

دلم واسه کامنت گذاشتن اینجا تنگ شده بود! با بغض با اشک ....
حرف واسه شعر زیاد دارم باشه فرصتی بهتر
فقط ممنون

پژمان سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:48 http://pejman132.blogsky.com

سلام استاد محمدی عزیز..حالتون؟
ببخشید که یه مدت نبودم ولی شعراتون رو همیشه دنبال میکردم
شعراتون مث همیشه زیبان اونقدی که جا واسه تعریف نمیذاره !!!

منتقد سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 15:17

علی محمد یه دی نمردی لبه شعر نوسای ته دی ریشد سفید بوه درسه هولید فره دیارنیه . بیشتریانی هنه اوسانه .......ولمان بکه ....کاروزندگی نیری له شوکی تا اواره هایده بان اینترنت جواو منال مزمیله دیدو.
راسی هه کامیون مامر چوگه له در مالد فکر بکم نایدسه اورو هه شعر ومامرو اوشید...........[:S011:اگر تاییده کردی جواومو به

؟ سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 15:21

سلام به یه نتیجه رسیدم غزل خداحافظی رو برای یکی از همکلاسیهاتون گفتی که بعد از دانشگاه دیگه نمیبینیش تازه اسمشم....(توغزل اومده)
درسته؟/

میلاد روان سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 15:39 http://www.net-mr.blog.ir

سلام استاد
بسیار زیبا بود
خیلی از این غزل ها رو دارم اما دنبال بعضی هاشون بودم که کار رو راحت کردید
تشکر
درضمن وبلاگم رو عوض کردم

sami سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 16:13 http://niloofarenilgoon93.blogfa.com

میدانم به یادم هستی‎
میدانم نگاهت مرا دنبال میکند‎
می دانم دریچه کوچکی ازقلبت رابه رویم بازکرده ای
می دانم مرا مثل گلدان کوچک اتاقت دوست میداری
کاش بودی ‎
ومن شعرهایم را وقتی که درچشمانت خیره مانده ام میخواندم‎
تولبخند میزدی ومن تمام احساسم را درنگاهت غرق میکردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد